کوله پشتی

دانلود فیلم، نرم افزار،کلیپ موبایل،بازی کامپیوتر،و مطالب جالب

کوله پشتی

دانلود فیلم، نرم افزار،کلیپ موبایل،بازی کامپیوتر،و مطالب جالب

رتبه بندی صفحات یک سایت Page Ranking

 

دارندگان سایت یا وبلاگ اگر رتبه تان در گوگل (page rank) براتان اهمیت دارد،حتما ادامه مطلب را بخوانید .

رتبه بندی صفحات یک سایت ( Page Ranking )

یکی از نکاتی که خیلی باید دقت کنید، رعایت کردن اصول و قوانین گوگل میباشد تا صفحات سایت شما در رتبه های اولیه هنگام جستجو قرار گیرد. پس از یافتن سایت شما توسط Googlebot ، صفحات تجزیه تحلیل میشوند و در یک الگوریتم، رتبه میگیرند. برای بالا بردن این رتبه، نکات زیر را باید رعایت کنید:

 

نکات لازم در مورد طراحی

  • صفحات سایت باید دارای لینکهای منظم باشد تا دسترسی را به کلیه نقاط سایت آسان کند.
  • بطور حتم یک صفحه بنام site map ( نقشه سایت ) درست کنید و کلیه لینکهای سایت را در آن قرار دهید و اگر بیشتر از صد لینک دارید، بقیه را در یک صفحه دیگر قرار دهید.
  • داخل هر صفحه از مطالبی استفاده کنید که با عنوان صفحه و کلمات کلیدی( keywords ) مرتبط باشد.
  • کلمات کلیدی را که در متاتگ مشخص کرده اید باید در همان صفحه بکار برده شود.
  • بطور حتم از نشان دادن کلمات کلیدی، بصورت متن استفاده کنید بجای بکار بردن تصویر.
  • در خصوصیت alt تگها از توضیحات مرتبط با عنوان صفحه و محتوای صفحه استفاده کنید.
  • اصول بکار بردن صحیح کدهایHTML   را رعایت کنید.
  • صفحات پویا ( dynamic pages ) یعنی صفحاتیکه در آدرس آنها علامت ? است، براحتی صفحات معمولی لیست نمیشوند.
  • در هر صفحه کمتر از صد لینک بکار برید .

 

نکات فنی

  • گردشگر گوگل ( Googlebot ) با جاوااسکریپت، کوکی ها، session ID ، DHTML ویا Flash مشکل دارد.
  • از وجود If-Modified-Since HTTP header در وب سرور سایت خود اطمینان حاصل کنید چون این ویژگی تغییرات سایت شما را به گردشگرها اعلان میکند.
  • از فایل متنیrobots.txt  در دایرکتوری سایت خود استفاده کنید و دقت کنید که از Googlebot crawler در آن فایل جلوگیری نشده باشد.
  • با متخصصین سرور مشورت کنید تا از نرم افزارهاییکه از فعالیت گردشگرها جلوگیری میکند، استفاده نشود.

پس از رعایت کردن این نکات به آدرس http://www.google.com/addurl.html مراجعه کنید و سایت خود را در آن ثبت کنید.

نکات دیگری هم هست که توسط متخصصان سایت گوگل توصیه میشود،

  • صفحات را برای استفاده کاربر بسازید نه برای موتورهای جستجو.
  • از حقه هایی برای بالا بردن رتبه سایت دوری کنید.
  • از گذاشتن لینک سایتهایی که در رتبه بندی شما اثر منفی دارند بپرهیزید، مانند سایتهایی که روی اصول طراحی نشده اند و یا فعالیتهای غیرقانونی انجام میدهند مثل web spammer ها.
  • از بکارگرفتن برنامه هایی که بصورت غیرقانونی سایت شما را ثبت و رتبه آنرا بالا میبرند دوری کنید مانند برنامه WebPosition Gold .
  • از لینکها یا متنهای پنهان استفاده نکنید.
  • صفحات را با متنهای بیربط پر نکنید.
  • از بکار بردن متنهای تکراری یا تکرار صفحات با یک مضمون پرهیز کنید.
  • برای یافتن سریعترسایت شما، لینک خود را در سایتهای معروف قرار دهید. 
  • منبع: www.iranw3.com 
  • در ضمن اینم توصیه خودم از عکس زیر خیلی چیز ها میشه فهمید ، دقت کنید. 
  • شما می توانید رتبه خود در گوگل را در این سایت ببینید.

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
saeid چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://saeidnikbakht.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی که سر زدی لطف کردی زحمت کشیدی
خیلی خوشحالم کردی
مرسی ممنون عزیزم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن ... دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم ... دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که اب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که مهو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به ارزوهای مهال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطردود لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان

برای بفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
بله ببخشید دیگه درستش کردم ممنون
خواهش می کنم کاری نکردم عزیزم
بازم پیشم بیا منتظرتم

navid پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.magd-sat.blogsky.com

با عرض سلام وخسته نباشید شما لینگ شدید لطفا منو بنام درباره ماهواره لینک نمایید ممنون

انجام شد

حسن کوچولو شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.mgk72.blogsky.com

ممنون دستت درد نکنه خیلی متشکرم

خواهش

محمد یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام
پس کوشی؟

میلاد چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.bia2bandar.orq.ir

من شما را لینک کرده ام لطفا منو با نام خون آشامان عشق لینک کنید

انجام شد

میلاد پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.pack.blogsky.com

سلام دوستان ! من یه ک+س خولم ! ۳۰۰ نفر از پشت منو کردن
آقا یه دختری نیست به من زنگ بزنه باش عروسی کنم !
ک+س خودم !

پسرک جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 03:09 ق.ظ http://mgk72.blogsky.com

بابا حرفه ای
____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

بازم برو!


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

کم مونده برسی برووووو

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

زودی بیا خودم آپ کردم!
.........................................................................................................

محمد شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://gmandegar.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحال شدم به وبلاگ من سر زدی
من لینک وبلاگ شما را در داخل وبلاگم قرار دادم .

محمد جواد جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://nagoofte.vov.ir

سلام
آموزنده بود
من لینکت کردم منو هم لینک کن با نام
موج عشق
فعلا

saeid شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://saeidnikbakht.blogfa.com

برای سعید دعا کنید و این متنو حتما بخونید

سلام حتما این متنو که اولین متنه بلاگه بخونید ممنون

saeid شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 01:21 ق.ظ http://saeidnikbakht.blogfa.com

برای سعید دعا کنید و این متنو حتما بخونید

سلام حتما این متنو که اولین متنه بلاگه بخونید ممنون

پسرک دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 02:13 ق.ظ http://mgk72.blogsky.com

راستی میلاد جون اینقدر آمارت خوب شده چرا تبلیغات نمی گیری؟

من از یه سایت توپ استفاده می کنم که پورسانتش از همه بیشتره! اگه خواستی توی وبم گذاشتم

Sajjad MLBK چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.MLBK.33ir.com

سلام
×من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما ب

Sajjad MLBK دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.MLBK.33ir.com

خداحافظ!!!
Bye !!!!

حسین دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.sangar.blogsky.com

سلام دوست خوبم
امید وارم خوب باشی
وبلاگ زیبایی داری
از مطالب زیبا و خوبت ممنون
راستی یه سری به وبلاگ من بزن و اگه دوست داشتی من و لینک کن

احرار پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

از نسل مولایم علی از آن طلوع پایدار
از نسل زهرا فاطمه از نسل عشق و انتظار
آمد یکی مانند ماه از آن نژاد و آن تبار
آن هشتمین شاه ولا آن صاحب عز و وقار
آن ثامن آل عبا آن ضامن آهوی زار
آن با سخاوت آن رضا آن شافع یوم القرار
میلاد ستاره هشتم امام رضا (ع) را به شما تبریک می گویم

Sajjad MLBK جمعه 8 آبان 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.MLBK.33ir.com

سلام
یه اتفاق مهم اینه که موهامو کوتاه کردم!!! باور نمیکنی؟!! بهم سر بزن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد