کوله پشتی

دانلود فیلم، نرم افزار،کلیپ موبایل،بازی کامپیوتر،و مطالب جالب

کوله پشتی

دانلود فیلم، نرم افزار،کلیپ موبایل،بازی کامپیوتر،و مطالب جالب

امام زمان (عج)

نوا ها و مناجات در مورد اقا شیعیان امام زمان (عج) که شامل ولادت ها و دیگر مناسبت ها می باشد در ادامه مطلب می توانید بصورت MP3 و Wma مستقیم دریافت کنید.  

 

ادامه مطلب ...

Video-AVI to Flash-SWF Converter 1.0

برنامه برای تبدیل فایلهای ویدیویی DivX /ASF /AVI /WMV /MOV /MPEG-MPG-MPA به فرمت فلش SWF  این نرم افزار را می توانید از بلاگ کوله پشتی دانلود کنید. 

پس از نصب،برنامه را اجرا کرده و از منوهای ان،گزینه REGISTER را کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود سریال را وارد نموده و سپس کلید OK را کلیک کنید.

  

 

 

حجم: 865 KB

سریال: videos2flash310-1201

دانلود مستقیم  Video-AVI to Flash-SWF Converter 1.0  / لینک کمکی

Orbit Downloader 2.8.14

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این  نرم افزار با کاربری بسیار اسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است . Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این  نرم افزار شما تقریبا قادر به  دانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. این نرم افزار بدون نیاز به کرک و سریال می باشد.از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. شما می توانید این نرم افزار کم حجم رایگان را از بلاگ کوله پشتی دریافت کنید. 

  

 

حجم: 2.2 MB  

دانلود      Orbit Downloader 2.8.14

Internet Download Manager v5.15 Full

  Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت  اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و  دانلود می کند. که این عمل باعث بهبود سرعت  دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب اسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.این برنامه بهمراه کد فعالسازی را می توانید از بلاگ کوله پشتی دانلود کنید.

 

 

 حجم: 2.71 MB 

 دانلود مستقیم Internet Download Manager v5.15 Full /  لینک کمکی

 

کلیپ دوربین مخفی خنده دار

کلیپ دوربین مخفی که مردم می روند غذا بو کنند یک دفع دستی از وسطش میزنه بیرون این کلیپ می توانید از بلاگ کوله پشتی دریافت کنید. 

  

 

با حجم: 1 MB 

دانلود      کلیپ دوربین مخفی خنده دار

کلیپ خنده دار مبارزه گاو ماتریکسی Cow Matrix HOT

 کلیپ خنده دار مبارزه گاو ماتریکسی را می توانید در بلاگ کوله پشتی دانلود کنید بصورت لینک مستقیم و زیپ. 

 

  

حجم: 5.4 MB 

دانلود    کلیپ خنده دار مبارزه گاو  با ماتریکس Cow Matrix HOT 

 

کلیپ خنده دار Mouse Lover

کلیپ موش عاشق که سعی در برداشتن پنیر را دارد ولی در نهایت قربانی می شود را می توانید از بلاگ کوله پشتی دانلود کنید با حجم بسیار کم و بصورت زیپ. 

 

  

 

حجم: 800 KB 

دانلود      کلیپ خنده دار  Mouse Lover